Enrolment options

تکنیکهای قدرتمند طراحی و نوشتن صفحه محصول اینترنتی
lmssazan
پشتیبان دوره:
ویژگی های درس:

درباره دوره آموزشی

اگر شما مدرس آنلاین هستید و محصول آموزشی تولید می کنید، جزء 3.5 درصد افراد خاص جامعه هستید و این محصول فقط برای شماست.

"فروش، اساساً انتقال احساسات است." زیگ زیگلار

اگر بتوانید یک صفحه فروش موثر بنویسید ، به معنای واقعی کلمه می توانید مبلغ فیش حقوقی خود را خودتان تعیین کنید.

طبق تجربه، نویسندگان پیام فروش خوب می توانند از هوای اطراف خود درآمد کسب کنند. اما پیام فروش و متون تبلیغاتی کسب و کارها اغلب ناموفق است. چرا این اتفاق می افتد؟

این اتفاق می افتد زیرا فقط نوشتن "زمینه فروش" برای کارآمد کردن نسخه تبلیغ شما کافی نیست. در این دوره آموزشی، ما مقدمات لازم برای نوشتن نسخه موثر را فراهم خواهیم کرد و به شما یادمی دهیم که چگونه متن صفحه محصول خود را تبلیغ نویسی کنید. تبلیغی که بفروشد.

- محصول شما هر چقدر هم با کیفیت و عالی باشد فروش خوبی نخواهد داشت مگر اینکه متن صفحه فروش آن تبلیغ نویسی استاندارد داشته باشد!

- چیزی که مخاطب شما را متقاعد می سازد تا محصول شما را خریداری کنند متن تبلیغ نویسی شده صفحه فروش آن است!

- مشکل بسیاری از فروشندگان اینترنتی آن است که فکر می‌کنند هرچقدر محصول خود را تعریف و تمجید کنند فروش خوبی خواهد داشت!

- در این آموزش به‌صورت موشکافانه و علمی به عوامل ریشه‌ای خرید و ایجاد انگیزه خرید برای مخاطب می‌پردازیم!



 

چارچوبی که قصد دارم در اینجا با شما به اشتراک بگذارم ، مبتنی بر اصول جهانی است که متمرکز بر انجام کار خوب و کمک به مردم در تصمیم گیری به نفع خودشان است.


 

درست است که کیفیت صدا و تصویر این دوره آموزشی در حد دوره های چند میلیونی اساتید برجسته خارجی نیست ولی مطالب این دوره کاملا کاربردی و عملیاتی است و در پایان دوره فرمولی بدست می آورید که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در آن، صفحه محصولی قدرتمند خواهید داشت !

حاصل دوره

هر مدرسی می تواند با استفاده از آموزشهائی که از این دوره بدست می آورد فروش محصولات آموزشی خود را چند برابر کند، زیرا که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در فرمول ارائه شده، صفحه محصول کارآمد و با نرخ تبدیل بالا خواهد داشت..

پیش‌نیاز

با توجه به اینکه تصمیم بر این است که این دوره آموزشی در مقاطع زمانی مختلف بسته به نیاز مخاطبان و شرایط بازار، آپدیت شده و به یک دوره کامل از هر جهت تبدیل شود لذا پیش نیاز اصلی و اول این دوره آموزشی این است که مخاطبان و استفاده کنندگان دوره، نظرات سازنده خود را و صد البته نظرات انگیزشی خود را در صورت وجود اعلام دارند تا در آپدیت های بعدی، این نظرات و راهنمائیهای دوستان منظور شود.

دومین پیش نیاز این است که در این دوره آموزشی فرض بر این است که مخاطب، دوره آموزشی آماده فروش دارد و فقط برای ارائه آن به مخاطبان خود نیاز به طراحی صفحه محصولی دارد که زحمت ها و هزینه های مصرف شده برای تهیه محصول را به نتایج مطلوب و لذتبخش تبدیل کند.



Guests cannot access this course. Please log in.