Enrolment options

مبانی عکاسی
مدرسه مجازی آرمان
پشتیبان دوره: 02181455170
وضعیت درس: فعال
ویژگی های درس:

انسان ثبت لحظات و خاطره سازی را دوست دارد. لحظاتی ماندگار که بتواند برای انسان همیشگی باشد. شاید شما عکس‌های زیبا و جذابی در فضای مجازی دیده و به این حرفه علاقه‌مند شده باشید، اما مسیر یادگیری آن را ندانید. در کمتر از صد سال عکاسی تبدیل شده است به یکی از عناصر اصلی زندگی ما، به طوری که هر انسانی گوشی تلفن همراهش دوربین دارد، گزاف نیست اگر بگوییم عکس و عکاسی تبدیل شده است به بخش جدا نشدنی زندگی ما، چرا که روزانه با صدها و هزاران عکس سرو کار داریم.
عکاسی به زبان ساده یعنی: هنر ثبت نور با دستگاهی بنام دوربین، برای ایجاد یک تصویر است. که با هر دستگاهی می تواند باشد برای مثال تلفن های همراه، دوربین های دیجیتال، دوربین های آنالوگ یا به هر شکل دیگر که که بتوان نور را ثبت کرد. عکاسی از ترکیب دو لغت یونانی فتو از کلمه “Photo” به معنای نور و گرافی از لغت «graphy» به معنای نگارش؛ یعنی نوشتن با نور. عکاسی می‌تواند هدف های بسیاری داشته باشد، می‌تواند یک داستان روایت کند یا فقط ثبت یک لحظه خاص باشد، می‌تواند مستند باشد، یا فقط یک عکس هنری باشد. کاربردهای فنی زیادی برای عکاسی و همچنین موارد اجتماعی تعریف شده. نحوه تعامل و انتخاب سبک برای هر عکاس کاملا شخصی است و بستگی به علایق شخص عکاس دارد، در نتیجه نسبت به هر عکاسی سبک‌ها و انتخاب‌ها متفاوت است.
دوربین شما دارای ده‌ها دکمه و گزینه است. اگر تنظیمات اشتباهی را انتخاب کنید، نمی‌توانید عکس با کیفیت و مناسبی بگیرید. آنقدرها کار ساده‌ای نیست اما راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. برای دوربین‌ها تنظیمات زیادی وجود دارد و کاملا طبیعی است که همه آن‌ها را ندانید یا از آنها به ندرت استفاده کنید، اما باید بدانید که حتی عکاسان حرفه‌ای هم از تمام تنظیمات دوربین استفاده نمی‌کنند؛ پس فقط باید مهم‌ترین تنظیمات دوربین و پر کاربردترین‌ها را بشناسید. در این دوره آموزشی، شما با مقدمات عکاسی و نحوه تنظیم دوربین عکاسی آشنا می شوید.

Self enrolment (Student)
Self enrolment (Student)