1صفر تا صد آموزش کامپیوتر
From 0 to 100 of Computer
۳۳ ساعت آموزش کامپیوتر به صورت ویدیویی به زبان فارسی!
– تنها روزی ۱۵-۲۰ دقیقه وقت بگذارید تا در کمتر از یک ماه همه فوت و فن کامپیوتر را بیاموزید !
– صفر تا صد کامپیوتر ۵۰۰ دقیقه آموزش مبانی کامپیوتر به صورت کاملا مفهومی برای درک بهتر
– آموزش مبانی ویندوز ، سخت افزار ، ICDL ، فتوشاپ ، آفیس ، اینترنت ، آنتی ویروس و …
پک ویژه به همراه دوره های آموزشی هدیه:
– ۱۲۰۰ دقیقه آموزش ویندوز ! آموزش جامع سه نسخه مختلف ویندوز ۷ ، ۸.۱ و ویندوز ۱۰
– ۲۴۰ دقیقه آموزش کامپیوتر برای کوچولوها به زبان ساده و کودکانه
پکیج اورجینال منتشر شده در قالب ۳DVD ناین
ویژگی های اصلی مجموعه ” صفر تا صد آموزش کامپیوتر در یک نگاه :
مجموعا حدود ۲۰۰۰ دقیقه آموزش کامپیوتر به صورت ویدیویی شامل :
۵۰۰ دقیقه آموزش مبانی کامپیوتر به صورت کاملا مفهومی برای درک بهتر
۱۲۰۰ دقیقه آموزش جامع سه نسخه مختلف ویندوز ۷ ، ۸.۱ و ویندوز ۱۰
۲۴۰ دقیقه آموزش کامپیوتر برای کوچولوها به زبان ساده و کودکانه
بهترین کیفیت آموزش به زبان فارسی و گام به گام
آموزش کامپیوتر به زبانی بسیار ساده برای اولین بار در ایران از سطح مقدماتی مقدماتی
عالی برای فراگیری کامپیوتر کودکان، پدران، مادران و افرادی که کار با کامپیوتر را سخت می پنداشتند !
این مجموعه از ابتدایی ترین نکات برای افراد با سواد کامپیوتری صفر تا نکات ضروری استفاده از کامپیوتر در دنیای امروز را به شما می آموزد.
به همراه نسخه کامل سیستم عامل های ویندوز ۷ ، ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ به همراه نرم افزارهای کاربردی که در آموزشها به آنها اشاره شده است
ده ها هزار شغل بازاریابی محتوا در لینکدین تبلیغ می شود. این نقش ها هرگز تقاضای بیشتری نداشته اند. به همین دلیل است که افزودن بازاریابی محتوا به مجموعه مهارتهای شما یک حرکت حرفهای هوشمندانه است. در این دوره، کالین جونز متخصص شما را با اصول اولیه آشنا می کند. کشف کنید که بازاریابی محتوا چیست و چه چیزی نیست. سپس یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوای هوشمند ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه به درستی مخاطب را شناسایی کنید، یک دیدگاه برند منحصر به فرد ایجاد کنید، و محتوای خود را بسازید. در نهایت، Colleen نحوه ایجاد یک تقویم محتوا، ردیابی عملکرد کمپینها و استفاده از فناوری پیشرفته را برای آسانتر کردن مقیاسگذاری برنامهها به اشتراک میگذارد. با استفاده از این تکنیکهای اساسی، میتوانید برنامههای بازاریابی محتوای مؤثری بسازید که باعث افزایش ترافیک، تعامل، فروش و موارد دیگر میشود.
ده ها هزار شغل بازاریابی محتوا در لینکدین تبلیغ می شود. این نقش ها هرگز تقاضای بیشتری نداشته اند. به همین دلیل است که افزودن بازاریابی محتوا به مجموعه مهارتهای شما یک حرکت حرفهای هوشمندانه است. در این دوره، کالین جونز متخصص شما را با اصول اولیه آشنا می کند. کشف کنید که بازاریابی محتوا چیست و چه چیزی نیست. سپس یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوای هوشمند ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه به درستی مخاطب را شناسایی کنید، یک دیدگاه برند منحصر به فرد ایجاد کنید، و محتوای خود را بسازید. در نهایت، Colleen نحوه ایجاد یک تقویم محتوا، ردیابی عملکرد کمپینها و استفاده از فناوری پیشرفته را برای آسانتر کردن مقیاسگذاری برنامهها به اشتراک میگذارد. با استفاده از این تکنیکهای اساسی، میتوانید برنامههای بازاریابی محتوای مؤثری بسازید که باعث افزایش ترافیک، تعامل، فروش و موارد دیگر میشود.
ریچارد مک کلینتاک، استاد لاتین در کالج همپدن-سیدنی در ویرجینیا، یکی از نامفهومترین واژههای لاتین به نام consectetur را از یک قطعه لورم ایپسوم جستجو کرد و با مروری بر ذکر این واژه در ادبیات کلاسیک، منبع غیرقابل شک را کشف کرد.
اما برای اینکه بفهمی لذت تهمت زدن و ستایش درد از کجاست هر خطای زاده ای، من تمام موضوع را باز می کنم و همان چیزهایی را که توسط آن مخترع حقیقت و به قول معمار حقیقت گفته شده است، توضیح خواهم داد. زندگی پر برکت زیرا هیچ کس لذت را رد نمی کند، متنفر نیست، یا از آن دوری نمی کند، زیرا لذت خود لذت است، بلکه به این دلیل است که دردهای بزرگ ناشی از کسانی است که نمی دانند چگونه لذت را با عقل دنبال کنند. علاوه بر این، کسی نیست که بخواهد خود درد را تجربه کند، زیرا درد مهم است، تقویت می شود، اما به این دلیل که چنین مواقعی رخ نمی دهد.
ریچارد مک کلینتاک، استاد لاتین در کالج همپدن-سیدنی در ویرجینیا، یکی از نامفهومترین واژههای لاتین به نام consectetur را از یک قطعه لورم ایپسوم جستجو کرد و با مروری بر ذکر این واژه در ادبیات کلاسیک، منبع غیرقابل شک را کشف کرد.
اما برای اینکه بفهمی لذت تهمت زدن و ستایش درد از کجاست هر خطای زاده ای، من تمام موضوع را باز می کنم و همان چیزهایی را که توسط آن مخترع حقیقت و به قول معمار حقیقت گفته شده است، توضیح خواهم داد. زندگی پر برکت زیرا هیچ کس لذت را رد نمی کند، متنفر نیست، یا از آن دوری نمی کند، زیرا لذت خود لذت است، بلکه به این دلیل است که دردهای بزرگ ناشی از کسانی است که نمی دانند چگونه لذت را با عقل دنبال کنند. علاوه بر این، کسی نیست که بخواهد خود درد را تجربه کند، زیرا درد مهم است، تقویت می شود، اما به این دلیل که چنین مواقعی رخ نمی دهد.
ریچارد مک کلینتاک، استاد لاتین در کالج همپدن-سیدنی در ویرجینیا، یکی از نامفهومترین واژههای لاتین به نام consectetur را از یک قطعه لورم ایپسوم جستجو کرد و با مروری بر ذکر این واژه در ادبیات کلاسیک، منبع غیرقابل شک را کشف کرد.
اما برای اینکه بفهمی لذت تهمت زدن و ستایش درد از کجاست هر خطای زاده ای، من تمام موضوع را باز می کنم و همان چیزهایی را که توسط آن مخترع حقیقت و به قول معمار حقیقت گفته شده است، توضیح خواهم داد. زندگی پر برکت زیرا هیچ کس لذت را رد نمی کند، متنفر نیست، یا از آن دوری نمی کند، زیرا لذت خود لذت است، بلکه به این دلیل است که دردهای بزرگ ناشی از کسانی است که نمی دانند چگونه لذت را با عقل دنبال کنند. علاوه بر این، کسی نیست که بخواهد خود درد را تجربه کند، زیرا درد مهم است، تقویت می شود، اما به این دلیل که چنین مواقعی رخ نمی دهد.
ریچارد مک کلینتاک، استاد لاتین در کالج همپدن-سیدنی در ویرجینیا، یکی از نامفهومترین واژههای لاتین به نام consectetur را از یک قطعه لورم ایپسوم جستجو کرد و با مروری بر ذکر این واژه در ادبیات کلاسیک، منبع غیرقابل شک را کشف کرد.
اما برای اینکه بفهمی لذت تهمت زدن و ستایش درد از کجاست هر خطای زاده ای، من تمام موضوع را باز می کنم و همان چیزهایی را که توسط آن مخترع حقیقت و به قول معمار حقیقت گفته شده است، توضیح خواهم داد. زندگی پر برکت زیرا هیچ کس لذت را رد نمی کند، متنفر نیست، یا از آن دوری نمی کند، زیرا لذت خود لذت است، بلکه به این دلیل است که دردهای بزرگ ناشی از کسانی است که نمی دانند چگونه لذت را با عقل دنبال کنند. علاوه بر این، کسی نیست که بخواهد خود درد را تجربه کند، زیرا درد مهم است، تقویت می شود، اما به این دلیل که چنین مواقعی رخ نمی دهد.
ریچارد مک کلینتاک، استاد لاتین در کالج همپدن-سیدنی در ویرجینیا، یکی از نامفهومترین واژههای لاتین به نام consectetur را از یک قطعه لورم ایپسوم جستجو کرد و با مروری بر ذکر این واژه در ادبیات کلاسیک، منبع غیرقابل شک را کشف کرد.
اما برای اینکه بفهمی لذت تهمت زدن و ستایش درد از کجاست هر خطای زاده ای، من تمام موضوع را باز می کنم و همان چیزهایی را که توسط آن مخترع حقیقت و به قول معمار حقیقت گفته شده است، توضیح خواهم داد. زندگی پر برکت زیرا هیچ کس لذت را رد نمی کند، متنفر نیست، یا از آن دوری نمی کند، زیرا لذت خود لذت است، بلکه به این دلیل است که دردهای بزرگ ناشی از کسانی است که نمی دانند چگونه لذت را با عقل دنبال کنند. علاوه بر این، کسی نیست که بخواهد خود درد را تجربه کند، زیرا درد مهم است، تقویت می شود، اما به این دلیل که چنین مواقعی رخ نمی دهد.
درباره دوره آموزشی
خیلی ها از مزیت درامد دلاری یوتیوب فارسی آگاهند و قصد فعالیت دراین بستر و کسب درامد از آن را دارند اما مشکل اینجاست که اکثر مردم نمیدانند برای شروع فعالیت در یوتیوب از کجا باید شروع کرد.
این ورک شاپ ارزشمند به صورت عملی با ذکر مثال های مختلف به شما آموزش میدهد که روی چه ایده ای کار کنید چطور خودتان را برای تدوین و ضبط ویدیو آماده کنید و در نهایت چطور محتوای یوتیوبی خودتان را بسازید.
حاصل دوره
بعد از شرکت در این ورک شلپ آنلاین یاد میگیرد که تا 30 روز آتی فعالیت خود را در یوتیوب بدون هیچ محدودیتی آغاز کنید.
پیشنیاز
شما هیچ نیازی به اطلاعات قبلی ندارید.
درباره دوره آموزشی
اگر شما مدرس آنلاین هستید و محصول آموزشی تولید می کنید، جزء 3.5 درصد افراد خاص جامعه هستید و این محصول فقط برای شماست.
"فروش، اساساً انتقال احساسات است." زیگ زیگلار
اگر بتوانید یک صفحه فروش موثر بنویسید ، به معنای واقعی کلمه می توانید مبلغ فیش حقوقی خود را خودتان تعیین کنید.
طبق تجربه، نویسندگان پیام فروش خوب می توانند از هوای اطراف خود درآمد کسب کنند. اما پیام فروش و متون تبلیغاتی کسب و کارها اغلب ناموفق است. چرا این اتفاق می افتد؟
این اتفاق می افتد زیرا فقط نوشتن "زمینه فروش" برای کارآمد کردن نسخه تبلیغ شما کافی نیست. در این دوره آموزشی، ما مقدمات لازم برای نوشتن نسخه موثر را فراهم خواهیم کرد و به شما یادمی دهیم که چگونه متن صفحه محصول خود را تبلیغ نویسی کنید. تبلیغی که بفروشد.
- محصول شما هر چقدر هم با کیفیت و عالی باشد فروش خوبی نخواهد داشت مگر اینکه متن صفحه فروش آن تبلیغ نویسی استاندارد داشته باشد!
- چیزی که مخاطب شما را متقاعد می سازد تا محصول شما را خریداری کنند متن تبلیغ نویسی شده صفحه فروش آن است!
- مشکل بسیاری از فروشندگان اینترنتی آن است که فکر میکنند هرچقدر محصول خود را تعریف و تمجید کنند فروش خوبی خواهد داشت!
- در این آموزش بهصورت موشکافانه و علمی به عوامل ریشهای خرید و ایجاد انگیزه خرید برای مخاطب میپردازیم!
چارچوبی که قصد دارم در اینجا با شما به اشتراک بگذارم ، مبتنی بر اصول جهانی است که متمرکز بر انجام کار خوب و کمک به مردم در تصمیم گیری به نفع خودشان است.
درست است که کیفیت صدا و تصویر این دوره آموزشی در حد دوره های چند میلیونی اساتید برجسته خارجی نیست ولی مطالب این دوره کاملا کاربردی و عملیاتی است و در پایان دوره فرمولی بدست می آورید که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در آن، صفحه محصولی قدرتمند خواهید داشت !
حاصل دوره
هر مدرسی می تواند با استفاده از آموزشهائی که از این دوره بدست می آورد فروش محصولات آموزشی خود را چند برابر کند، زیرا که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در فرمول ارائه شده، صفحه محصول کارآمد و با نرخ تبدیل بالا خواهد داشت..
پیشنیاز
با توجه به اینکه تصمیم بر این است که این دوره آموزشی در مقاطع زمانی مختلف بسته به نیاز مخاطبان و شرایط بازار، آپدیت شده و به یک دوره کامل از هر جهت تبدیل شود لذا پیش نیاز اصلی و اول این دوره آموزشی این است که مخاطبان و استفاده کنندگان دوره، نظرات سازنده خود را و صد البته نظرات انگیزشی خود را در صورت وجود اعلام دارند تا در آپدیت های بعدی، این نظرات و راهنمائیهای دوستان منظور شود.
دومین پیش نیاز این است که در این دوره آموزشی فرض بر این است که مخاطب، دوره آموزشی آماده فروش دارد و فقط برای ارائه آن به مخاطبان خود نیاز به طراحی صفحه محصولی دارد که زحمت ها و هزینه های مصرف شده برای تهیه محصول را به نتایج مطلوب و لذتبخش تبدیل کند.
درباره دوره آموزشی
در این وبینار می خواهم جدیدترین روشهای انتشار محتوا که خودم استفاده میکنم را آموزش بدهم
اگر میخواهید بدانید که این وبینار برای شما مفید است یا خیر کافیه اسم من را در گوگل سرچ کنید – به شما یاد می دهم همین کار را با اسم خودتان کنید ….
با دیدن فیلم این وبینار ۲ جلسهای یاد خواهید گرفت که اگر یک محتوای ۱ دقیقهای دارید آن را ۱۰۰۰ بار بازنشر کنید، نه به صورت دستی که خیلی از کارها اتومات انجام میشه.
در این وبینار چه گفتهام
در فیلم معرفی وبینار دقیقا همه موارد را شرح دادهام. لطفا با دقت نگاه کنید.
برخی از سرفصلهای وبینار
محتوا از نوع نوشته
چه بنویسیم و چگونه بنویسیم؟
کجا منتشر کنیم؟
راهاندازی وبلاگ
سایتهای خوب انتشار محتوا
نکاتی برای سئو نوشته
تکنیکهای فوق حرفهای در سایت ویرگول
انتشار نوشته به عنوان مقاله حرفهای در لینکدین
معرفی سایر رسانههای انتشار محتوا
محتوا از جنس صوت
نکات تولید محتوای صوتی
انتشار اتوماتیک صوت در ۳۰ سایت در کمتر از یک دقیقه
بازنشر محتوای صوتی منتشر شده در پلتفرم شنوتو در سایت با کپی کردن یک کد
محتوا از جنس فیلم
محلهای انتشار
انتشار خودکار
استفاده از انواع حالات محتوای به شکل فیلم
فروش محتوای به شکل فیلم
تولید محتوا از جنس فیلم با کیفیت استدیویی بدون پرداخت یک ریال هزینه !!!
انتشار محتوا با استفاده از وبینار
طراحی سیستم انتشار محتوا
نحوه تدوین دستورالعمل انتشار محتوا (برای خودمان یا برای کارمندان)
طراحی و تنطیم چک لیست های لازم
استفاده از سایتهایی برای اتوماسیون کارها (تنظیم یک کار که دفعات بعد خودکار آن را انجام دهد)
شاخصهای کلیدی عملکرد
تقویم محتوا به زبان ساده و به سبک مهدی سیاحنیا
مدرس : مهدی سیاح نیا
مربی بازاریابی محتوایی
کارشناس برنامه های رادیو اقتصاد
مدرس و مشاور سازمانهای دولتی بزرگ
مشاور و کوچ چندین کسب و کار خصوصی
دارای سابقه اجرایی مدیریت در چندین سازمان خصوصی و دولتی
طراح و تولید کننده آموزش های تخصصی مدیریت بازاریابی در قالب فیلم و پادکست
دارای تجربه و سابقه سخنرانی در همایشهای مختلف مدیریتی در شهرهای مختلف کشور
حاصل دوره
با دیدن فیلم این وبینار ۲ جلسهای یاد خواهید گرفت که اگر یک محتوای ۱ دقیقهای دارید آن را ۱۰۰۰ بار بازنشر کنید، نه به صورت دستی که خیلی از کارها اتومات انجام میشه.
پیشنیاز
علاقه به تولید محتوا