حریم خصوصی:
بر طبق توافقنامه های موجود، سامانه دانه متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام بگذارد. در این صفحه تعهدات و سیاستهای سایت در این زمینه شرح داده می شود.
مدیران و کارکنان سامانه دانه، تحت هیچ عنوان، دست به افشای اطلاعات خصوصی و فردی افراد نباید بزنند، مگر اینکه به موجب قانون توجیهی برای این کار وجود داشته باشد.
شرایط و قوانین استفاده از خدمات سامانه دانه:
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سامانه دانه به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت سامانه دانه و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
برخی دوره های موجود در سامانه دانه، گواهی نامه یا کارت ورود به جلسه را صادر می کنند که در این صورت برحسب نوع مدرک، ممکن است نیاز به اطلاعات هویتی بیشتر مانند کدملی یا برخی مشخصات فردی دیگر می باشد که در هنگام ثبت نام از شما دریافت می شود.همچنین می توانید بعدا در بخش ویرایش پروفایل این اطلاعات را اضافه یا بروزرسانی کنید.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سامانه دانه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتیکه در قوانین مندرج، رویهها و خدمات سامانه دانه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه دانه اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات سامانه دانه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به سامانه دانه ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که سامانه دانه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی یا سرویس پیام کوتاه) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا تخفیف ها، امکان دارد سامانه دانه برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند درخواست لغو را در پشتیبانی دانه ارائه کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
سامانه دانه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
سامانه دانه متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی کاربر دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده ی کاربر از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سامانه دانه، کاربر، رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه ی مطالبِ در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه دانه، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط سامانه دانه جزئی از اموال این سامانه محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار سامانه دانه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سامانه دانه محفوظ میدارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه ی هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
سامانه دانه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش میدهد، لیکن از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری سفارشات میسر می باشد.
سامانه دانه همواره در تایید و در دسترس قرار دادن کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سامانه دانه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سامانه دانه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای محصول به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
سامانه دانه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش ودر دسترس قرار خواهند گرفت. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام ظرفیت محصول بدون اطلاع قبلی، برای سامانه دانه محفوظ است.
ثبت انتقاد و پیشنهاد و گزارش و تماس با پشتیبانی:
09194108433 پاسخگویی در ساعت اداری
09221906717 از ساعت 17 الی 21