شرایط ایجاد دوره

دوره آموزش مجازی شامل محتوای آموزشی دسته بندی شده حول محور یک سرفصل کلی می باشد که این محتواها می توانند شامل فیلم، صوت،عکس، فایل، پاورپوینت، ورد، پی دی اف و یا هر نوع محتوای مدنظر برگزار کننده باشد که به شکل مجازی در اختیار کاربر برای آموزش قرار می گیرد.


برای مثال دوره آموزش زبان عربی را می توانیم به عنوان یک دوره آموزش مجازی، با دروس جداگانه با محتوای مد نظر، در اختیار مخاطب قرار دهیم.

مثلا درس اول می تواند مقدمات باشد که در‌ آن فیلم و صوت مربوطه بارگذاری شود؛ و تا درس آخر، محتوا مطابق با  شکل و قالب مورد نظر بارگذاری خواهد شد.

برای اطلاع از قابلیت های مختلف مورد استفاده در دوره آموزش مجازی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و با کلیک  بر روی آن به عنوان میهمان وارد شوید: 

 (https://daneh.ir/demo٢/course/view.php?id=١٣٨)

شرایط اختصاصی استفاده از سامانه آموزش مجازی دانه:

کاربر گرامی جهت پذیرش درخواست شما ، پذیرفتن موارد زیر مهم و لازم است:

  • محتوای دوره اعم از صوت و فیلم در سامانه، در حین و پایان دوره، بارگزاری شود.

(در صورت عدم همراهی شما، سامانه در ادامه از همکاری با شما معذور است.)

  • همکاری با پشتیبان سامانه دانه، جهت آموزش مقدماتی، لازم و ضروری است.

(زیرا پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران، بر عهده مسئول رابط و پشتیبان همان دوره است.)

  • مهیا بودن شرایط برگزاری دوره اعم از هماهنگی با استاد و کاربران و همچنین آماده سازی محتوای دوره جهت بارگزاری الزامیست و بر عهده مسئول دوره می باشد و در این زمینه سامانه هیچ مسئولیتی غیر از آموزش رابط برعهده ندارد.
  • در صورتی که از درگاه پرداخت سامانه برای دوره های پولی خود استفاده میکنید باید حتما تا حداکثر یک ماه برای تسویه حساب اقدام کنید – حداقل ۵ درصد از هزینه دوره های پولی برای سامانه و مابقی با مسئول دوره تسویه خواهد شد.
  • متقاضی خدمات سامانه متعهد است که از این بستر هیچ گونه استفاده غیر شرعی و غیر اخلاقی نخواهد کرد و در صورت هرگونه سوءاستفاده مسئولیت آن بر عهده متقاضی خواهد بود و حق پیگرد قانونی از مراجع ذیصلاح در موارد لازم برای سامانه محفوظ است.
  • متقاضی برگزاری دوره باید تعهد دهد که مسئولین سامانه را در جریان محتوای دوره قرار دهد.

امتیاز ویژه دانه به کاربران:

در صورتی که دوره شما از نظر محتوا و کیفیت، مطلوب و مورد تایید سامانه باشد، با هماهنگی پشتیبان، دوره شما جهت تبلیغ و استفاده دیگر کاربران سامانه، بر روی صفحه اصلی سامانه دانه، قرار خواهد گرفت.

لذا آماده سازی موارد زیر جهت قرار دادن دوره بر صفحه اصلی دانه لازم است:

١. پوستر دوره                    ٢.فیلم معرفی دوره

(در صورت تمایل می توانیم شما را در طراحی پوستر و ساخت فیلم معرفی دوره، همراهی کنیم.)

٣. مشخص کردن هزینه دار بودن یا رایگان بودن دوره

دانلود اپلیکیشن دانه