چگونه وارد سایت شوم؟

برای ورود به سایت دانه کافیست از بخش ورود؛ نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه ورود کلیک کرده و وارد سایت شوید. چنانچه اولین بار است وارد سایت دانه می شوید و هنوز ثبت نام نکرده‌اید می‌توانید بر روی دکمه ثبت نام/ ورود در بالای صفحه اصلی سایت کلیک کنید و فرم مخصوص را پر کنید تا عضو سایت شوید.

رمز عبورم را فراموش کرده‌ام، چگونه آن را بازیابی کنم؟

برای بازیابی رمز عبور کافیست بر روی دکمه ورود کلیک کرده و بر روی رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک نمایید، در صفحه‌ای که باز می‌شود نام کاربری یا شماره همراه خود را که با آن در سامانه ثبت نام کرده‌اید وارد کرده و کد مورد نظر را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال پیامک کلیک کنید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.

نام کاربری‌ام را فراموش کرده‌ام. چگونه آن را بازیابی کنم؟

برای بازیابی نام کاربری کافیست بر روی دکمه ورود کلیک کرده و بر روی نام کاربری خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک نمایید، در صفحه‌ای که باز می‌شود نام کاربری یا شماره همراه خود را که با آن در سامانه ثبت نام کرده‌اید وارد کرده و کد مورد نظر را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال پیامک کلیک کنید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.

چرا پیام بازیابی برای من ارسال نمی‌شود؟

فعالسازی پیامک های تبلیغاتی برای سه اپراتور اصلی به شرح ذیل میباشد:

  • فعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول

برای فعال ساز ی پیامک تبلیغاتی همراه اول شما 2 راه دارید که هر دو آسان و ساده هستند که در بخش ذیل توضیح داده ایم؛

از طریق پیامک : ساده ترین روش فعال ساز ی استفاده از پیامک است که شما باید عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنید و صبر کنید تا پیامک مختص خود را از طریق سامانه مربوطه دریافت نمائید.

از طریق برنامه همراه من : وارد برنامه همراه من شوید. از گزینه های پائین صفحه، گزینه «خدمات من» را انتخاب کنید. در صفحه با چندین گزینه روبرو خواهید شد که یکی از این گزینه ها «پیامک های تبلیغاتی» می باشد. این گزینه را انتخاب کنید و سپس خدمات پیامکی انبوه را انتخاب نمائید. در صفحه بعدی گزینه «پیامک تبلیغاتی غیر اپراتور» را انتخاب و فعال کنید. در طی 24 ساعت آینده پاسخ فعال شدن پیامک تبلیغاتی را دریافت خواهید کرد.

  • قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول

برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول سه راهکار دارید:

  • استفاده از اپلیکیشن همراه من
  • ارسال عدد 1 به شماره “8999”
  • شماره گیر ی کد دستور ی (#8999* )
  • تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990
  • فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

برای فعال کردن تبلیغات پیامکی و دریافت پیام‌های تبلیغاتی در اپراتور ایرانسل، شما می‌توانید خیلی ساده و آسان اقدام نمائید که در بخش ذیل توضیح داده شده است؛ از طریق پیامک : اولین و ساده‌ترین روش ممکن برای انجام این فرآیند استفاده از سامانه های پیامکی ایرانسل است که اگر شما تصمیم به فعال ساز ی پیامک های تبلیغاتی دریافتی در اپراتور ایرانسل را دارید، باید عدد 1 را به 5005 ارسال کنید و منتظر دریافت پیامک فعال‌سازی از ایرانسل باشید.

از طریق برنامه ایرانسل من : دومین روشی که شما می‌توانید از آن برای فعال سازی پیامک تبلیغاتی استفاده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است که می توانید از بخش خدمات این برنامه اقدام به فعال سازی کنید. هم اکنون شما موفق به فعال کردن پیامک های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل شده‌اید.

  • قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل دو راهکار دارید:

  • ورود به اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به بخش مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی
  • شماره‌گیر ی کد (#5006*)
  • فعال کردن پیامک های تبلیغاتی رایتل

شما میتوانید با ارسال عدد 5 به سرشماره 800 نسبت به فعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی خود اقدام کنید.

  • قطع پیامک تبلیغاتی رایتل

برای لغو پیامک تبلیغاتی رایتل سه راهکار دارید:

  • ورود به اپلیکیشن رایتل من و مراجعه به بخش مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده
  • ارسال پیامک خالی به شماره 195 یا شماره گیری کد دستور ی (#195* )
  • به صفحه سامانه مدیریت خدمات پیامکی رایتل

 روش قابل استفاده برای تمامی اپراتورها

در گذشته روش‌های فعالسازی و غیرفعالسازی خدمات پیامکی برای اپراتورهای مختلف تلفن همراه متفاوت بود. خوشبختانه روش فعالسازی و غیر فعالسازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی 800 یا شماره‌گیر ی   #800*    می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی

سیمکارت خود و روش غیر فعالسازی آن آگاه شوند و در صورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.

البته توجه کنید که قطع سرویس، پیامک‌های تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می‌شود و در صورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و … همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.

 

چگونه در سامانه ثبت نام کنم؟

برای این کار لازم است پس از ورود به سایت با کلیک بر روی دکمه ثبت نام/ ورود بر روی دکمه ثبت نام در دانه کلیک نمایید و پس از پر کردن فرم ثبت نام و زدن دکمه آبی رنگ ثبت نام ، به عنوان کاربر به عضویت سایت درآیید. حتما در تکمیل فرم به نام کاربری و رمز عبور خود توجه کنید و اگر احتمال می دهید ممکن است آن را فراموش کنید، یادداشت نمایید. چون پس از ثبت نام برای ورود به سایت به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید.

چگونه مشخصات فردی خود را در سامانه را بروز کنیم؟

در حال حاضر امکان ویرایش نام کاربری در سامانه وجود ندارد اما سایر اطلاعات خود را پس از ورود به صفحه شخصی خود؛ از قسمت ویرایش مشخصات فردی در بخش پرونده من، می توانید اطلاعات خود را تکمیل یا ویرایش نمایید

دانلود اپلیکیشن دانه